.IN.UA

+380(96) 922-50-00 au.ni.caj%40ofni

.IN.UA

Ковш для вилкового навантажувача JAC

Ковш для вилкового навантажувача JAC

    Ковші для вилкових навантажувачів різного обьему залежно від класу каретки та вантажопідйомності техніки
    Бокове зміщення каретки (+-100мм вліво/вправо)
    Закритий дах 
    Вільний хід мачти (для роботи в Машині/контейнері)
    Зручне ергомічне сидіння TOYOTA
    Пневматичні колеса1 модель двигуна: Yuchai YC6J175-T302 (Китай)Ємність батареї 160 ампер-година, напруга 24 В1 модель двигуна:Cummins 6CTA8.3-C215 (США)
    Батарея 212 В/120 ампер-година
  • Параметри Ковшів:

    Тип двигателя: дизельный
    Номинальная грузоподъемность: 20000 кг
    Центр тяжести груза: 1250 мм
    Высота подъема: 3500 мм (опционально до 8000 мм)
    Высота свободного подъёма: 180 мм
    Размер вил (Д×Ш×Т): 2000×260×100 мм
    Угол наклона мачты (перед./задн.): 6/12°
    Минимальный радиус поворота: 6250 мм
    Минимальная ширина прохода для погрузки (рабочий коридор): 
    Клиренс по центру рамы (без нагрузки): 350 мм
    Клиренс под мачтой (без нагрузки): 250 мм
    Высота по защитную крышу: 3860 мм
    Свес (передн.): 1200 мм
     
    Максимальная скорость хода (полная нагрузка/без нагрузки): 24/28 км/ч
    Максимальная скорость подъема (полная нагрузка/без нагрузки): 260/310 мм/с
    Максимальное тяговое усилие: 150 кН
    Максимальный преодолеваемый уклон: 20%
     
    Общая длина (без вил): 8340 мм
    Общая ширина: 3050 мм
    Высота полностью выдвинутой мачты (с кареткой): 6270 мм
    Высота мачты в опущенном состоянии: 4250 мм

    Шины (переднее колесо): 4X14.00-24/24PR
    Шины (заднее колесо): 2X14.00-24/24PR
    Давление в передних шинах: 
    Давление в задних шинах: 
    Колёсная база: 4000 мм
    Колея (переднее/заднее колесо): 2200/2390 мм
    Собственный вес (без нагрузки): 32500 кг

    Батарея (напряжение/ёмкость): 2×12 В/120 ампер-час
    Объем топливного бака: 250 л
    Трансмиссия (вперед/назад): электронное переключение передач (3/3)
    Рабочее давление: 21 МПа

    Тип шин (перед./задн.): пневматика
    Кол-во колес (перед./задн.): 4/2
    Скорость опускания (при полной нагрузке): 420 мм/с
    Скорость опускания (без нагрузки): 330 мм/с

    Модели двигателей:
    Cummins 6CTA8.3-C215 (США)
    Расчётная мощность: 160/2200 кВт/об.-мин.
    Номинальный крутящий момент: 908/1550 Нм/об.-мин.
    Диаметр и ход поршня: 114×135 мм
    Кол-во цилиндров: 6
    Рабочий объём: 8.274 л
    Экологический стандарт: ЕВРО-2

  • В яких умовах виробник рекомендує експлуатацію:

    Дизельний двигун краще використовувати комфортно на подвір'ї та інколи при необхідності в приміщенні
    Надійність дизельного двигуна завжді приносить радість,
    Всі Двигуни підходять під норми діючого законодавства України.

    Дизельний навантажувач JAC - надійний помічник у роботі
    Коли потрібен найпотужніший вилковий навантажувач - дизельний точно підійде. Ця складська спецтехніка оптимальна для роботи на вулиці і безперебійно витримує кілька вантажно-розвантажувальних змін.
    4 сильні плюси автонавантажувача на дизелі
    Економія. Дизельне паливо для вилкового автонавантажувача дешевше за бензин, та й витрата набагато нижча за рахунок підвищеного термічного ККД.
    Невибагливість. Такі машини фактично всюдиходи
    (на відміну від електронавантажувачів, яким рівну поверхню подавай)
    вони незалежні від наявності електропостачання.

    Зручність. Рідко ламаються при своєчасному ТО, а якщо й потрібний ремонт, то запчастини завжди є в наявності.
    Можливості. У дизелів висока потужність, збільшена вантажопідйомність і велика висота підйому вил на щоглі.

    Автонавантажувачі JAC здатні піднімати 1.5-25 тонн вантажу до 8 метрів нагору.
    А модель двигуна дизельного навантажувача ви можете вибрати самі з 17 варіантів, різних за ціною та характеристиками.

    Додаткова перевага – ця вилкова техніка з навісним обладнанням швидко трансформується у щогловий витяг, екскаватор, штабелер, кран та ін.

    JAC це Вигідний навантажувач для бізнесу
    ДВЗ на дизелі спалаху палива допомагає повітря, створюючи більш високу компресію. Для такої реакції потрібна міцна конструкція – отже інженери зробили все, щоб посилити сам мотор і потужність стартера.

    Ніхто не сперечається, що машини на електроприводі більш екологічні та безшумні.
    Але:
    Для вуличної роботи екологічність не є головним. Важлива здатність виконувати завдання за будь-яких температур, у тому числі – низьких. Якщо автонавантажувач з дизельним мотором ставити після зміни в теплий ангар/гараж (від 0° і тепліше), то взимку він добре заводитиметься і довго працюватиме. Електронавантажувачі в цьому плані сильно поступаються, тому що витримують у морози не більше 30 хвилин, та й зберігатися повинні в місці, що добре опалюється, при температурі від +10°.
    З приводу шуму - дизельний навантажувач вилковий шумніше електричного, але для вулиці це не критично.

    Де актуальний навантажувач-дизель?
    Ціна дизельного навантажувача виправдана підвищеною потужністю та вмінням піднімати, транспортувати, штабелювати дуже важкі матеріали, великогабаритні вантажі, піддони та багато інших. ін.

    Виробник сміливо рекомендує купити навантажувач вилковий на дизелі для:
    Складських та логістичних центрів, перевалочно-торгівельних баз, щоб спростити та прискорити вантажно-розвантажувальні роботи, складування та переміщення продукції.
    Промислових та виробничих підприємств, де потужність дизельного мотора дозволить великі вантажі (від металопрокату та негабаритних заготовок до тюків та довгомірних рулонів).
    Будмайданчиків, коли потрібне постійне транспортування та підйом будівельних та оздоблювальних матеріалів.
    Морських портів, аеродромів, залізничних станцій, які важко уявити без навантаження/розвантаження.

    Можна купити вилочний навантажувач, у якого ДВЗ працює на дизелі, і для часткової експлуатації в приміщенні. Але врахуйте, що час такої роботи має бути нетривалим, закритий майданчик обов'язково оснащений справною вентиляцією з високою потужністю + важливо встановити нейтралізатори вихлопів та заливати якісне паливо (без сірки у складі).

    Виробник JAC подбав про все
    Вище описані технічні переваги дизельних навантажувачів з вилами, але є ще один фактор на користь цієї спеціальної техніки.

    Інженери подумали про комфорт для оператора, який працюватиме на навантажувачі та обслуговуватиме його:
    Доступ до кабіни зручний, точно, як і до технічних вузлів для ТО.
    Система управління та розташування всіх важелів та кнопок продумано до дрібниць.
    Передбачено круговий огляд, необхідний під час роботи на вилковій вантажно-розвантажувальній машині.

    При виборі автонавантажувачів НЕ ЕКОНОМІТЬ на одному з важливих показників – вантажопідйомності.
    Якщо доведеться постійно перевищувати норму та перевозити,
    піднімати важкі матеріали, то швидкий вихід з ладу та дорогий ремонт неминучі!


    Вибирайте відповідний дизельний вилковий навантажувач для відкритих просторів і будьте впевнені –
    вони впораються з великим вантажообігом.

    Купуючи в офіційного дистриб'ютора ви отримуєте повний комплект документів які потрібні для реєстрації.
    Офіційну гарантію від заводу виробника на території України.