Дякуємо за довіру!
Будемо інформувати Вас про зміни
Параметри навантажувача:
Тип двигуна: дизельний
Номінальна вантажопідйомність: 5000 кг
3. Центр ваги вантажу: 600 мм
4. Висота підйому: 3000 мм (опціонально до 7000 мм)
5. Висота вільного підйому: 145 мм
6. Розмір вил (Д×Ш×Т): 1220×150×60 мм
7. Кут нахилу щогли (перед/зад.): 6/12°
8. Мінімальний радіус повороту: 4875 мм
Мінімальна ширина проходу для завантаження (робочий коридор): 5112 мм
Кліренс під щоглою: 247 мм
11. Кліренс рами (без навантаження): 200 мм
12. Висота за захисним дахом: 2545 мм
13. Звис (передній): 789 мм
Максимальна швидкість ходу (повне навантаження/без навантаження): 30/29 км/год
Максимальна швидкість підйому (повне навантаження/без навантаження): 500/570 мм/с
Максимальне тягове зусилля (при повному навантаженні): 50 кН
Максимальний долаючий ухил: 20%
18. Загальна довжина (без вил/з вилами): 3900/5100 мм
19. Загальна ширина: 2280 мм
20. Висота повністю висунутої щогли (з кареткою): 4170 мм
21. Висота щогли в опущеному стані: 2800 мм
Шини (переднє колесо): 16/70-24
Шини (заднє колесо): 10.00-20
Тиск у передніх шинах: 8/7.9/800 Бар/атм/КПа
Тиск у задніх шинах: 8/7.9/800 Бар/атм/КПа
24. Колісна база: 2200 мм
25. Колія (переднє/заднє колесо):
Власна вага (без навантаження): 9450 кг
Батарея (напруга/ємність): 24 В/160 ампер-година
Об'єм паливного бака: 127 л
Трансмісія (вперед/назад): 2/1 електрогідравлічна
Робочий тиск: 21.0 МПа
Тип шин (перед./задн.): пневматика
Кількість коліс (перед./задн.): 2/2
Швидкість опускання (при повному навантаженні): 500мм/с
Швидкість опускання (без навантаження): 400 мм/с
Передні колеса: одинарні
Висота підйому - вантажопідйомність:
Моделі двигунів:
DONGFENG (Cummins) 4BTA3.9-C80 (Китай)
Розрахункова потужність: 60/2000 кВт/об.-хв.
Номінальний момент, що крутить: 330/1500 Нм/об.-хв.
Кількість циліндрів: 4
Робочий об'єм: 3.9 л
Заправні обсяги та ємності:
АКПП: 55 л ATF 220
Антифриз: 65 л
Провідний міст: GL-5 80W90 45кг
Тормозна рідина: 2.8 л DOT 4
Олія двигуна: CH-4 15W40 27л
Особливості навантажувачів-всюдиходів
Для роботи в сільськогосподарських, фермерських, лісозаготівельних угіддях, на важкодоступних будмайданчиках, бездоріжжі чи нерівних, неасфальтованих, засніжених територіях потрібен навантажувач-всюдихід. Він є симбіозом вилкового навантажувача та всюдихода з досить потужним двигуном. Такий транспортний засіб - найкраща альтернатива звичайним навантажувачам вилок, які не призначені для складних умов експлуатації і можуть просто перевернутися, завантажити, упустити вантаж з навісу.
Двигун
Автонавантажувачі розрізняють за типом двигуна: бензинові, дизельні, газові та з електродвигуном. Найпотужніші з них – дизельні, саме їх ставитимуть на навантажувачі-всюдиходи, забезпечуючи їх широким діапазоном навантаження. Оснащення дизельним двигуном дозволяє такій техніці працювати без втрати ефективності незалежно від якості дорожнього покриття та погодних умов.
Управління та привід
Принцип управління чотирипорного всюдихода і звичайного навантажувача полягає у повороті задніх коліс. Хоча існує низка позашляхових моделей, здатних пересуватися боком. Це досягається завдяки керованості обох колісних пар. Виробне захоплення здійснюється за допомогою гідравлічних систем.
Практично всі моделі навантажувачів-всюдиходів мають повний привод 4*4 або 4*2 з відключається диференціалом. Це дає можливість легко і без перекидання підніматися на круті схили, переміщатися поверхнею без твердого покриття, розгортатися в обмежених просторах. Також суттєво зменшується ймовірність заривання та пробуксування транспортного засобу в умовах роботи у снігу, рідкої грязі, піску чи щебеню.
Кліренс
Просвіт між днищем корпусу навантажувача та поверхнею землі відіграє істотну роль у позашляхових умовах експлуатації. Високий кліренс всюдихода забезпечує його чудову маневреність на нерівних поверхнях, а також виключає ймовірність перекидання чи зависання на пузі.
Колеса
Передове компонування колісної бази та колеса з глибоким протектором – гарантія прохідності всюдихода під час руху по ґрунту, пухких матеріалах, піску.
Системи стабілізації
Сучасні позашляхові вилкові навантажувачі та їх каретки оснащуються системами стабілізації (амортизаторами). Завдяки таким системам зусилля на вісь розподіляється рівномірно та мінімізується ризик перекидання навантажувача при розгойдуванні, вібраціях. Стабілізована каретка забезпечує стійкість вантажу на вилах, особливо якщо всюдихід працює на нерівних поверхнях.
Позашляхові навантажувачі вилкові гарантовано впораються з покладеними на них завданнями: досить надійно закріпити вантаж.
Позашляхові навантажувачі вилкові забезпечують роботу у серйозних умовах пересіченої місцевості.