.IN.UA

+380(96) 922-50-00 au.ni.caj%40ofni

.IN.UA

Китайський дизельний Високопрохідний навантажувач JAC CPСD50R-2WD

Китайський дизельний автонавантажувач JAC CPCD50-2WD

    Номінальна вантажопідйомність: 5000 кг центр завантаження 600 мм
    Мачта ( Щогла) дуплекс 3,0м (можливе виконання 3.0-7,0м)
    Бокове зміщення каретки (+-100мм вліво/вправо)
    Закритий дах (можливе виконання з металевою кабіною з обігрівом)
    Вільний хід мачти (для роботи в Машині/контейнері)
    Можливе блокування диференціалу (додаткова опція)
    Пневматичні колеса2 моделі двигуна:PERKINS 1104C-44T (Англія),ISUZU A-6BG1QC-02 (Японія)
    Ємність батареї 160 ампер-година, напруга 12 В
    Передній привід
  • Параметри навантажувача:

    Тип двигуна: дизельний
    Номінальна вантажопідйомність: 5000 кг
    3. Центр ваги вантажу: 600 мм
    4. Висота підйому: 3000 мм (опціонально до 7000 мм)
    5. Висота вільного підйому: 145 мм
    6. Розмір вил (Д×Ш×Т): 1220×150×50 мм
    7. Кут нахилу щогли (перед/зад.): 15/15°
    8. Мінімальний радіус повороту: 3540 мм
    Мінімальна ширина проходу для завантаження (робочий коридор): 4660 мм
    11. Кліренс рами (без навантаження): 320 мм
    12. Висота за захисним дахом: 2545 мм
    13. Звис (передній): 732 мм

    Максимальна швидкість ходу (повне навантаження/без навантаження): 22/21 км/год
    Максимальна швидкість підйому (повне навантаження/без навантаження): 500/570 мм/с
    Максимальне тягове зусилля (при повному навантаженні): 50 кН
    Максимальний долаючий ухил: 30%

    18. Загальна довжина (без вил/з вилами): 3622/4837 мм
    19. Загальна ширина: 2067 мм
    20. Висота повністю висунутої щогли (з кареткою): 4170 мм
    21. Висота щогли в опущеному стані: 2565 мм
    Шини (переднє колесо): 445-65-22.5PR/ 1175
    Шини (заднє колесо): 12.5/80-18/958
    Тиск у передніх шинах: 8/7.9/800 Бар/атм/КПа
    Тиск у задніх шинах: 8/7.9/800 Бар/атм/КПа
    24. Колісна база: 2125 мм
    25. Колія (переднє/заднє колесо): 1620/1720 мм
    Власна вага (без навантаження): 8450 кг

    Батарея (напруга/ємність): 12 В/160 ампер-година
    Об'єм паливного бака: 127 л
    Трансмісія (вперед/назад): 2/1 електрогідравлічна
    Робочий тиск: 19 МПа

    Тип шин (перед./задн.): пневматика
    Кількість коліс (перед./задн.): 2/2
    Швидкість опускання (при повному навантаженні): 500мм/с
    Швидкість опускання (без навантаження): 400 мм/с

    Передні колеса: одинарні
    Висота підйому - вантажопідйомність:
    4500 мм – 4000 кг
    6000 мм – 2000 кг
    Моделі двигунів:
    PERKINS 1104C-44T (Англія)
    Розрахункова потужність: 74.5/2300 кВт/об.-хв.
    Номінальний момент, що крутить: 415/1350 Нм/об.-хв.
    Діаметр та хід поршня: 105×127 мм
    Кількість циліндрів: 4
    Робочий об'єм: 4.4 л

    ISUZU A-6BG1QC-02 (Японія)
    Розрахункова потужність: 82.4/2000 кВт/об.-хв.
    Номінальний момент, що крутить: 416.8/1500 Нм/об.-хв.
    Діаметр та хід поршня: 105×125 мм
    Кількість циліндрів: 6
    Робочий об'єм: 5.785 л

    Заправні обсяги та ємності:
    АКПП: 20 л ATF 2 Dexron
    Гідравліка: 100 л Hydraulic HLP 32
    Антифриз: 45 л Зелений
    Провідний міст: 7.5 л GL-5 80W90
    Гальмівна рідина: Гідр. гальма
    Олія двигуна ISUZU A-6BG1QC-02 (Японія): 14 л 10W40
    Олія двигуна PERKINS 1104C-44T (Англія): 11 л 10W40

  • В яких умовах виробник рекомендує експлуатацію:

    Особливості навантажувачів-всюдиходів
    Для роботи в сільськогосподарських, фермерських, лісозаготівельних угіддях, на важкодоступних будмайданчиках, бездоріжжі чи нерівних, неасфальтованих, засніжених територіях потрібен навантажувач-всюдихід. Він є симбіозом вилкового навантажувача та всюдихода з досить потужним двигуном. Такий транспортний засіб - найкраща альтернатива звичайним навантажувачам вилок, які не призначені для складних умов експлуатації і можуть просто перевернутися, завантажити, упустити вантаж з навісу.

    Двигун
    Автонавантажувачі розрізняють за типом двигуна: бензинові, дизельні, газові та з електродвигуном. Найпотужніші з них – дизельні, саме їх ставитимуть на навантажувачі-всюдиходи, забезпечуючи їх широким діапазоном навантаження. Оснащення дизельним двигуном дозволяє такій техніці працювати без втрати ефективності незалежно від якості дорожнього покриття та погодних умов.

    Управління та привід
    Принцип управління чотирипорного всюдихода і звичайного навантажувача полягає у повороті задніх коліс. Хоча існує низка позашляхових моделей, здатних пересуватися боком. Це досягається завдяки керованості обох колісних пар. Виробне захоплення здійснюється за допомогою гідравлічних систем.

    Практично всі моделі навантажувачів-всюдиходів мають повний привод 4*4 або 4*2 з відключається диференціалом. Це дає можливість легко і без перекидання підніматися на круті схили, переміщатися поверхнею без твердого покриття, розгортатися в обмежених просторах. Також суттєво зменшується ймовірність заривання та пробуксування транспортного засобу в умовах роботи у снігу, рідкої грязі, піску чи щебеню.

    Кліренс
    Просвіт між днищем корпусу навантажувача та поверхнею землі відіграє істотну роль у позашляхових умовах експлуатації. Високий кліренс всюдихода забезпечує його чудову маневреність на нерівних поверхнях, а також виключає ймовірність перекидання чи зависання на пузі.

    Колеса
    Передове компонування колісної бази та колеса з глибоким протектором – гарантія прохідності всюдихода під час руху по ґрунту, пухких матеріалах, піску.

    Системи стабілізації
    Сучасні позашляхові вилкові навантажувачі та їх каретки оснащуються системами стабілізації (амортизаторами). Завдяки таким системам зусилля на вісь розподіляється рівномірно та мінімізується ризик перекидання навантажувача при розгойдуванні, вібраціях. Стабілізована каретка забезпечує стійкість вантажу на вилах, особливо якщо всюдихід працює на нерівних поверхнях.
    Позашляхові навантажувачі вилкові гарантовано впораються з покладеними на них завданнями: досить надійно закріпити вантаж.

    Позашляхові навантажувачі вилкові забезпечують роботу у серйозних умовах пересіченої місцевості.

Графік вантажопідйомності

Illustration