.IN.UA

+380(96) 922-50-00 au.ni.caj%40ofni

.IN.UA

Китайський дизельний Високопрохідний навантажувач
JAC CPCD35R-4WD

Китайський дизельний автонавантажувач JAC CPCD35-4WD ( 4х4 )

    Повний привід
    Провідні мости Spicer (Італія)
    Номінальна вантажопідйомність: 3500 кг  
    Мачта ( Щогла) дуплекс 3,0м (можливе виконання 3.0-6,0м)
    Бокове зміщення каретки (+-100мм вліво/вправо)
    Закритий дах 
    Вільний хід мачти (для роботи в Машині/контейнері)
    Зручне ергомічне сидіння TOYOTA
    Пневматичні колесаМодель двигуна: Yanmar 4TNE98 (Японія) Ємність батареї 80 ампер-година, напруга 12 В Управління щоглою та кареткою джойстиком
  • Параметри навантажувача:

    Тип двигуна: дизельний Номінальна вантажопідйомність: 3500 кг 3. Центр ваги вантажу: 500 мм 4. Висота підйому: 3000 мм (опціонально до 6000 мм) 5. Висота вільного підйому: 70 мм 6. Розмір вил (Д×Ш×Т): 1070×125×50 мм 7. Кут нахилу щогли (перед/зад.): 10/12° 8. Мінімальний радіус повороту: 2870 мм Мінімальна ширина проходу для завантаження (робочий коридор): 5670 мм 11. Кліренс рами (без навантаження): 370 мм Кліренс до щогли (без навантаження): 380 мм 12. Висота за захисним дахом: 2400 мм 13. Звис (передній): 700 мм
     Максимальна швидкість ходу (повне навантаження/без навантаження): 20/21 км/год Максимальна швидкість підйому (повне навантаження/без навантаження): 420/485 мм/с Максимальне тягове зусилля (при повному навантаженні): 34 кН Максимальний долаючий ухил: 38%
     18. Загальна довжина (без вил): 3250 мм 19. Загальна ширина: 2000 мм 20. Висота повністю висунутої щогли (з кареткою): 4390 мм 21. Висота щогли в опущеному стані: 2400 мм Шини (переднє колесо): 405/70-20-14PR Шини (заднє колесо): 10.0/75-15.3-12PR Тиск у передніх шинах: 9/8.9/900 Бар/атм/КПа Тиск у задніх шинах: 7.75/7.6/775 Бар/атм/КПа 24. Колісна база: 1950 мм 25. Колія (переднє/заднє колесо): 1570/1440 мм Власна вага (без навантаження): 6000 кг
     Батарея (напруга/ємність): 12 В/110 ампер-година Трансмісія (вперед/назад): 1/1 електрогідравлічна Робочий тиск: 18.5 МПа
     Тип шин (перед./задн.): пневматика Кількість коліс (перед./задн.): 2/2 Швидкість опускання (при повному навантаженні): 355 мм/с Швидкість опускання (без навантаження): 345 мм/с
     Передні колеса: подвійні Висота підйому - вантажопідйомність: 4500 мм – 3000 кг 6000 мм – 1550 кг Моделі двигунів: Yanmar 4TNE98 (Японія) Розрахункова потужність: 42.1/2300 кВт/об.-хв. Номінальний момент, що крутить: 177.6~196.3/1700±100 Нм/об.-хв. Діаметр та хід поршня: 98×110 мм Кількість циліндрів: 4 Робочий об'єм: 3.319 л
     Заправні обсяги та ємності: АКПП: 12 л ATF 2 Dexron Гідравліка: 45 л Hydraulic HLP 32 Антифриз: 14 л. Провідний міст: 6 л GL-5 80W90 Гальмівна рідина: 350 мл DOT 4 Олія двигуна Yanmar 4TNV94L (Японія): 7.5 л SAE 15W40

  • В яких умовах виробник рекомендує експлуатацію:

    Особливості навантажувачів-всюдиходів
    Для роботи в сільськогосподарських, фермерських, лісозаготівельних угіддях, на важкодоступних будмайданчиках, бездоріжжі чи нерівних, неасфальтованих, засніжених територіях потрібен навантажувач-всюдихід. Він є симбіозом вилкового навантажувача та всюдихода з досить потужним двигуном. Такий транспортний засіб - найкраща альтернатива звичайним навантажувачам вилок, які не призначені для складних умов експлуатації і можуть просто перевернутися, завантажити, упустити вантаж з навісу.
      
    Двигун
    Автонавантажувачі розрізняють за типом двигуна: бензинові, дизельні, газові та з електродвигуном. Найпотужніші з них – дизельні, саме їх ставитимуть на навантажувачі-всюдиходи, забезпечуючи їх широким діапазоном навантаження. Оснащення дизельним двигуном дозволяє такій техніці працювати без втрати ефективності незалежно від якості дорожнього покриття та погодних умов.

    Управління та привід
    Принцип управління чотирипорного всюдихода і звичайного навантажувача полягає у повороті задніх коліс. Хоча існує низка позашляхових моделей, здатних пересуватися боком. Це досягається завдяки керованості обох колісних пар. Виробне захоплення здійснюється за допомогою гідравлічних систем.

    Практично всі моделі навантажувачів-всюдиходів мають повний привод 4*4 або 4*2 з відключається диференціалом. Це дає можливість легко і без перекидання підніматися на круті схили, переміщатися поверхнею без твердого покриття, розгортатися в обмежених просторах. Також суттєво зменшується ймовірність заривання та пробуксування транспортного засобу в умовах роботи у снігу, рідкої грязі, піску чи щебеню.

    Кліренс
    Просвіт між днищем корпусу навантажувача та поверхнею землі відіграє істотну роль у позашляхових умовах експлуатації. Високий кліренс всюдихода забезпечує його чудову маневреність на нерівних поверхнях, а також виключає ймовірність перекидання чи зависання на пузі.

    Колеса
    Передове компонування колісної бази та колеса з глибоким протектором – гарантія прохідності всюдихода під час руху по ґрунту, пухких матеріалах, піску.

    Системи стабілізації
    Сучасні позашляхові вилкові навантажувачі та їх каретки оснащуються системами стабілізації (амортизаторами). Завдяки таким системам зусилля на вісь розподіляється рівномірно та мінімізується ризик перекидання навантажувача при розгойдуванні, вібраціях. Стабілізована каретка забезпечує стійкість вантажу на вилах, особливо якщо всюдихід працює на нерівних поверхнях.
    Позашляхові навантажувачі вилкові гарантовано впораються з покладеними на них завданнями: досить надійно закріпити вантаж.

    Позашляхові навантажувачі вилкові забезпечують роботу у серйозних умовах пересіченої місцевості.

Графік вантажопідйомності

Illustration