.IN.UA

+380(96) 922-50-00 au.ni.caj%40ofni

.IN.UA

Китайський дизельний Високопрохідний навантажувач
JAC CPCD35R-2WD

Китайський дизельний автонавантажувач JAC CPCD35-2WD

    Номінальна вантажопідйомність: 3500 кг
    Мачта ( Щогла) дуплекс 3,0м (можливе виконання 3.0-5,6м)
    Бокове зміщення каретки (+-100мм вліво/вправо)
    Закритий дах 
    Вільний хід мачти (для роботи в Машині/контейнері)
    Зручне ергомічне сидіння TOYOTA
    Пневматичні колеса
  • Параметри навантажувача:

    Тип двигуна: дизельний
    Номінальна вантажопідйомність: 3500 кг
    3. Центр ваги вантажу: 500 мм
    4. Висота підйому: 3000 мм 
    (опціонально до 6000 мм)
    5. Висота вільного підйому: 244 мм
    6. Розмір вил (Д×Ш×Т): 1070×125×50 мм
    7. Кут нахилу щогли (перед/зад.): 10/12°
    8. Мінімальний радіус повороту: 2870 мм
    Мінімальна ширина проходу для завантаження (робочий коридор):
     4660 мм
    11. Кліренс рами (без навантаження): 335 мм
    Кліренс до щогли (без навантаження): 263 мм
    12. Висота за захисним дахом: 2285 мм
    13. Звис (передній): 587 мм

    Максимальна швидкість ходу (повне навантаження/без навантаження):
     21/22 км/год
    Максимальна швидкість підйому (повне навантаження/без навантаження): 500/530 мм/с
    Максимальне тягове зусилля (при повному навантаженні): 20 кН
    Максимальний долаючий ухил: 16%

    18. Загальна довжина (без вил): 3047 мм
    19. Загальна ширина: 1610 мм
    20. Висота повністю висунутої щогли (з кареткою): 4400 мм
    21. Висота щогли в опущеному стані: 2253 мм
    Шини (переднє колесо): 14-17.5 14PR ESK308
    Шини (заднє колесо): 27×10-12 14PR
    Тиск у передніх шинах: 9/8.9/900 Бар/атм/КПа
    Тиск у задніх шинах: 7.75/7.6/775 Бар/атм/КПа
    24. Колісна база: 1880 мм
    25. Колія (переднє/заднє колесо): 1250/1220 мм
    Власна вага (без навантаження): 5240 кг

    Батарея (напруга/ємність): 12 В/105 ампер-година
    Трансмісія (вперед/назад): 1/1 електрогідравлічна
    Робочий тиск: 18.5 МПа

    Тип шин (перед./задн.): пневматика
    Кількість коліс (перед./задн.): 2/2
    Швидкість опускання 
    (при повному навантаженні): 355 мм/с
    Швидкість опускання (без навантаження): 360 мм/с

    Передні колеса: подвійні
    Висота підйому - вантажопідйомність:
    4500 мм – 3000 кг
    6000 мм – 1550 кг
    Моделі двигунів:
    Yanmar 4TNE98 (Японія)
    Розрахункова потужність: 42.1/2300 кВт/об.-хв.
    Номінальний момент, що крутить: 177.6~196.3/1700±100 Нм/об.-хв.
    Діаметр та хід поршня: 98×110 мм
    Кількість циліндрів: 4
    Робочий об'єм: 3.319 л

    Xinchai 4D32G31 (Китай)
    Розрахункова потужність:
     36.8/2500 кВт/об.-хв.
    Номінальний крутний момент:
     186/1600-1800 Нм/об.-хв.
    Діаметр та хід поршня: 98×105 мм
    Кількість циліндрів: 4
    Робочий об'єм: 3.17 л

    Заправні обсяги та ємності:
    АКПП: 12 л ATF 2 Dexron
    Гідравліка: 45 л Hydraulic HLP 32
    Антифриз: 14 л.
    Провідний міст: 6 л GL-5 80W90
    Гальмівна рідина: 350 мл DOT 4
    Олія двигуна Yanmar 4TNV94L (Японія): 7.5 л SAE 15W40
    Олія двигуна Xinchai 4D32G31 (Китай): 8 л 10W40

  • В яких умовах виробник рекомендує експлуатацію:

    Особливості навантажувачів-всюдиходів
    Для роботи в сільськогосподарських, фермерських, лісозаготівельних угіддях, на важкодоступних будмайданчиках, бездоріжжі чи нерівних, неасфальтованих, засніжених територіях потрібен навантажувач-всюдихід. Він є симбіозом вилкового навантажувача та всюдихода з досить потужним двигуном. Такий транспортний засіб - найкраща альтернатива звичайним навантажувачам вилок, які не призначені для складних умов експлуатації і можуть просто перевернутися, завантажити, упустити вантаж з навісу.
      
    Двигун
    Автонавантажувачі розрізняють за типом двигуна: бензинові, дизельні, газові та з електродвигуном. Найпотужніші з них – дизельні, саме їх ставитимуть на навантажувачі-всюдиходи, забезпечуючи їх широким діапазоном навантаження. Оснащення дизельним двигуном дозволяє такій техніці працювати без втрати ефективності незалежно від якості дорожнього покриття та погодних умов.

    Управління та привід
    Принцип управління чотирипорного всюдихода і звичайного навантажувача полягає у повороті задніх коліс. Хоча існує низка позашляхових моделей, здатних пересуватися боком. Це досягається завдяки керованості обох колісних пар. Виробне захоплення здійснюється за допомогою гідравлічних систем.

    Практично всі моделі навантажувачів-всюдиходів мають повний привод 4*4 або 4*2 з відключається диференціалом. Це дає можливість легко і без перекидання підніматися на круті схили, переміщатися поверхнею без твердого покриття, розгортатися в обмежених просторах. Також суттєво зменшується ймовірність заривання та пробуксування транспортного засобу в умовах роботи у снігу, рідкої грязі, піску чи щебеню.

    Кліренс
    Просвіт між днищем корпусу навантажувача та поверхнею землі відіграє істотну роль у позашляхових умовах експлуатації. Високий кліренс всюдихода забезпечує його чудову маневреність на нерівних поверхнях, а також виключає ймовірність перекидання чи зависання на пузі.

    Колеса
    Передове компонування колісної бази та колеса з глибоким протектором – гарантія прохідності всюдихода під час руху по ґрунту, пухких матеріалах, піску.

    Системи стабілізації
    Сучасні позашляхові вилкові навантажувачі та їх каретки оснащуються системами стабілізації (амортизаторами). Завдяки таким системам зусилля на вісь розподіляється рівномірно та мінімізується ризик перекидання навантажувача при розгойдуванні, вібраціях. Стабілізована каретка забезпечує стійкість вантажу на вилах, особливо якщо всюдихід працює на нерівних поверхнях.
    Позашляхові навантажувачі вилкові гарантовано впораються з покладеними на них завданнями: досить надійно закріпити вантаж.

    Позашляхові навантажувачі вилкові забезпечують роботу у серйозних умовах пересіченої місцевості.

Графік вантажопідйомності

Illustration