Дякуємо за довіру!
Будемо інформувати Вас про зміни
Китайський бензиновий автонавантажувач JAC CPCD70
Параметри навантажувача:
Вантажопідйомність 7 тонн Висота підйому до 7 м 3 моделі двигуна: Mitsubishi S6S-T (Японія), ISUZU A-6BG1QC-02 (Японія), Xichai CA6110 (Китай) Ємність батареї 160 ампер-година, напруга 24 В
Тип двигуна: дизельний Номінальна вантажопідйомність: 7000 кг Центр ваги вантажу: 600 мм Висота підйому: 3000 мм (опціонально до 7000 мм) Висота вільного підйому: 170 мм Розмір вил (Д×Ш×Т): 1220×150×70 мм Кут нахилу щогли (перед/зад.): 6/12° Мінімальний радіус повороту: 3370 мм Мінімальна ширина проходу для завантаження (робочий коридор): 5300 мм Кліренс рами (без навантаження): 220 мм Кліренс до щогли (без навантаження): 205 мм Висота за захисним дахом: 2500 мм Звис (передній): 630 мм
Максимальна швидкість ходу (повне навантаження/без навантаження): 24/25 км/год Максимальна швидкість підйому (повне навантаження/без навантаження): 460/495 мм/с Максимальне тягове зусилля (при повному навантаженні): 53 кН Максимальний долаючий ухил: 22%
Загальна довжина (без вил): 3590 мм Загальна ширина: 1995 мм Висота повністю висунутої щогли (з кареткою): 4415 мм Висота щогли в опущеному стані: 2510 мм. Шини (переднє колесо): 8.25-15-14PR Шини (заднє колесо): 8.25-15-14PR Тиск у передніх шинах: 8/7.9/800 Бар/атм/КПа Тиск у задніх шинах: 8/7.9/800 Бар/атм/КПа Колісна база: 2250 мм Колія (переднє/заднє колесо): 1470/1700 мм Власна вага (без навантаження): 9460 кг
Батарея (напруга/ємність): 24 В/160 ампер-година Об'єм паливного бака: 110 л Трансмісія (вперед/назад): 2/2 електрогідравлічна Робочий тиск: 19.5 МПа
Тип шин (перед./задн.): пневматика Кількість коліс (перед./задн.): 4/2 Швидкість опускання (при повному навантаженні): 510 мм/с Швидкість опускання (без навантаження): 350 мм/с
Передні колеса: подвійні Висота підйому - вантажопідйомність: 4500 мм – 6500 кг 6000 мм – 5000 кг Моделі двигунів: Xichai CA6110 (Китай) Розрахункова потужність: 83/2000 кВт/об.-хв. Номінальний момент, що крутить: 450/1500 Нм/об.-хв. Діаметр та хід поршня: 110×125 мм Кількість циліндрів: 6 Робочий об'єм: 7.127 л Витрата палива: 10.1 л/год
ISUZU A-6BG1QC-02 (Японія) Розрахункова потужність: 82.4/2000 кВт/об.-хв. Номінальний момент, що крутить: 416.8/1500 Нм/об.-хв. Діаметр та хід поршня: 105×125 мм Кількість циліндрів: 6 Робочий об'єм: 5.785 л
Mitsubishi S6S-T (Японія) Розрахункова потужність: 67.7/2300 кВт/об.-хв. Номінальний момент, що крутить: 293/1700 Нм/об.-хв. Діаметр та хід поршня: 94×120 мм Кількість циліндрів: 6 Робочий об'єм: 4.996 л Витрата палива: 9 л/год
Заправні обсяги та ємності: АКПП: 20 л ATF 2 Dexron Гідравліка: 100 л Hydraulic HLP 32 Антифриз: 45 л Зелений Провідний міст: 7.5 л GL-5 80W90 Гальмівна рідина: Гідр. гальма Олія двигуна Xichai CA6110 (Китай): 16 л 10W40 Олія двигуна ISUZU A-6BG1QC-02 (Японія): 14 л 10W40 Олія двигуна Mitsubishi S6S-T (Японія): 18 л 10W40
В яких умовах виробник рекомендує експлуатацію:
Дизельний двигун краще використовувати комфортно на подвір'ї та інколи при необхідності в приміщенні
Надійність дизельного двигуна завжді приносить радість,
Всі Двигуни підходять під норми діючого законодавства України.
Дизельний навантажувач JAC - надійний помічник у роботі
Коли потрібен найпотужніший вилковий навантажувач - дизельний точно підійде. Ця складська спецтехніка оптимальна для роботи на вулиці і безперебійно витримує кілька вантажно-розвантажувальних змін.
4 сильні плюси автонавантажувача на дизелі
Економія. Дизельне паливо для вилкового автонавантажувача дешевше за бензин, та й витрата набагато нижча за рахунок підвищеного термічного ККД.
Невибагливість. Такі машини фактично всюдиходи
(на відміну від електронавантажувачів, яким рівну поверхню подавай)
вони незалежні від наявності електропостачання.
Зручність. Рідко ламаються при своєчасному ТО, а якщо й потрібний ремонт, то запчастини завжди є в наявності.
Можливості. У дизелів висока потужність, збільшена вантажопідйомність і велика висота підйому вил на щоглі.
Автонавантажувачі JAC здатні піднімати 1.5-25 тонн вантажу до 8 метрів нагору.
А модель двигуна дизельного навантажувача ви можете вибрати самі з 17 варіантів, різних за ціною та характеристиками.
Додаткова перевага – ця вилкова техніка з навісним обладнанням швидко трансформується у щогловий витяг, екскаватор, штабелер, кран та ін.
JAC це Вигідний навантажувач для бізнесу
ДВЗ на дизелі спалаху палива допомагає повітря, створюючи більш високу компресію. Для такої реакції потрібна міцна конструкція – отже інженери зробили все, щоб посилити сам мотор і потужність стартера.
Ніхто не сперечається, що машини на електроприводі більш екологічні та безшумні.
Але:
Для вуличної роботи екологічність не є головним. Важлива здатність виконувати завдання за будь-яких температур, у тому числі – низьких. Якщо автонавантажувач з дизельним мотором ставити після зміни в теплий ангар/гараж (від 0° і тепліше), то взимку він добре заводитиметься і довго працюватиме. Електронавантажувачі в цьому плані сильно поступаються, тому що витримують у морози не більше 30 хвилин, та й зберігатися повинні в місці, що добре опалюється, при температурі від +10°.
З приводу шуму - дизельний навантажувач вилковий шумніше електричного, але для вулиці це не критично.
Де актуальний навантажувач-дизель?
Ціна дизельного навантажувача виправдана підвищеною потужністю та вмінням піднімати, транспортувати, штабелювати дуже важкі матеріали, великогабаритні вантажі, піддони та багато інших. ін.
Виробник сміливо рекомендує купити навантажувач вилковий на дизелі для:
Складських та логістичних центрів, перевалочно-торгівельних баз, щоб спростити та прискорити вантажно-розвантажувальні роботи, складування та переміщення продукції.
Промислових та виробничих підприємств, де потужність дизельного мотора дозволить великі вантажі (від металопрокату та негабаритних заготовок до тюків та довгомірних рулонів).
Будмайданчиків, коли потрібне постійне транспортування та підйом будівельних та оздоблювальних матеріалів.
Морських портів, аеродромів, залізничних станцій, які важко уявити без навантаження/розвантаження.
Можна купити вилочний навантажувач, у якого ДВЗ працює на дизелі, і для часткової експлуатації в приміщенні. Але врахуйте, що час такої роботи має бути нетривалим, закритий майданчик обов'язково оснащений справною вентиляцією з високою потужністю + важливо встановити нейтралізатори вихлопів та заливати якісне паливо (без сірки у складі).
Виробник JAC подбав про все
Вище описані технічні переваги дизельних навантажувачів з вилами, але є ще один фактор на користь цієї спеціальної техніки.
Інженери подумали про комфорт для оператора, який працюватиме на навантажувачі та обслуговуватиме його:
Доступ до кабіни зручний, точно, як і до технічних вузлів для ТО.
Система управління та розташування всіх важелів та кнопок продумано до дрібниць.
Передбачено круговий огляд, необхідний під час роботи на вилковій вантажно-розвантажувальній машині.
При виборі автонавантажувачів НЕ ЕКОНОМІТЬ на одному з важливих показників – вантажопідйомності.
Якщо доведеться постійно перевищувати норму та перевозити,
піднімати важкі матеріали, то швидкий вихід з ладу та дорогий ремонт неминучі!
Вибирайте відповідний дизельний вилковий навантажувач для відкритих просторів і будьте впевнені –
вони впораються з великим вантажообігом.
Купуючи в офіційного дистриб'ютора ви отримуєте повний комплект документів які потрібні для реєстрації.
Офіційну гарантію від заводу виробника на території України.