Дякуємо за довіру!
Будемо інформувати Вас про зміни
Китайський дизельний автонавантажувач JAC CPCD40
Параметри навантажувача:
Тип двигуна: дизельний
Номінальна вантажопідйомність: 4000 кг
Центр ваги вантажу: 500 мм
Висота підйому: 3000 мм (опціонально до 6000 мм)
Висота вільного підйому: 135 мм
Розмір вил (Д×Ш×Т): 1070×150×50 мм
Кут нахилу щогли (перед/зад.): 6/12°
Мінімальний радіус повороту: 2835 мм
Мінімальна ширина проходу для завантаження (робочий коридор): 4325 мм
Кліренс рами (без навантаження): 212 мм
Кліренс до щогли (без навантаження): 138 мм
Висота за захисним дахом: 2140 мм
Звис (передній): 490 мм
Максимальна швидкість ходу (повне навантаження/без навантаження): 19.5/19.6 км/год
Максимальна швидкість підйому (повне навантаження/без навантаження): 430/490 мм/с
Максимальне тягове зусилля (при повному навантаженні): 21.8 кН
Максимальний долаючий ухил: 15%
Загальна довжина (без вил): 2950 мм
Загальна ширина: 1435 мм
Висота повністю висунутої щогли (з кареткою): 4260 мм
Висота щогли в опущеному стані: 2125 мм.
Шини (переднє колесо): 250-15-16PR
Шини (заднє колесо): 6.50-10-10PR
Тиск у передніх шинах: 8.25/8.1/825 Бар/атм/КПа
Тиск у задніх шинах: 7.75/7.6/775 Бар/атм/КПа
Колісна база: 1900 мм
Колія (переднє/заднє колесо): 1160/1065 мм
Власна вага (без навантаження): 5200 кг
Батарея (напруга/ємність): 12 В/80 ампер-година
Об'єм паливного бака: 60 л
Трансмісія (вперед/назад): 1/1 електрогідравлічна
Робочий тиск: 18.5 МПа
Тип шин (перед./задн.): пневматика
Кількість коліс (перед./задн.): 2/2
Швидкість опускання (при повному навантаженні): 480 мм/с
Швидкість опускання (без навантаження): 450 мм/с
Передні колеса: одинарні
Висота підйому - вантажопідйомність:
4500 мм – 3500 кг
4800 мм – 3500 кг
6000 мм – 2100 кг
Моделі двигунів:
ISUZU 4JG2PE-01 (Японія)
Розрахункова потужність: 44.9/2450 кВт/об.-хв.
Номінальний момент, що крутить: 184.7/1700 Нм/об.-хв.
Діаметр та хід поршня: 95.4×107 мм
Кількість циліндрів: 4
Робочий об'єм: 3.059 л
Xinchai A498BPG (Китай)
Номінальна потужність: 45/2500 кВт/об.-хв.
Номінальний момент, що крутить: 205/1600-1800 Нм/об.-хв.
Діаметр та хід поршня: 98×105 мм
Кількість циліндрів: 4
Робочий об'єм: 3.17 л
Заправні обсяги та ємності:
АКПП: 12 л ATF 2 Dexron
Гідравліка: 45 л Hydraulic HLP 32
Антифриз: 14 л.
Провідний міст: 6 л GL-5 80W90
Гальмівна рідина: 350 мл DOT 4
Олія двигуна ISUZU 4JG2PE-01 (Японія): 8 л 10W40
Олія двигуна Xinchai A498BPG (Китай):
В яких умовах виробник рекомендує експлуатацію:
Дизельний двигун краще використовувати комфортно на подвір'ї та інколи при необхідності в приміщенні
Надійність дизельного двигуна завжді приносить радість,
Всі Двигуни підходять під норми діючого законодавства України.
Дизельний навантажувач JAC - надійний помічник у роботі
Коли потрібен найпотужніший вилковий навантажувач - дизельний точно підійде. Ця складська спецтехніка оптимальна для роботи на вулиці і безперебійно витримує кілька вантажно-розвантажувальних змін.
4 сильні плюси автонавантажувача на дизелі
Економія. Дизельне паливо для вилкового автонавантажувача дешевше за бензин, та й витрата набагато нижча за рахунок підвищеного термічного ККД.
Невибагливість. Такі машини фактично всюдиходи
(на відміну від електронавантажувачів, яким рівну поверхню подавай)
вони незалежні від наявності електропостачання.
Зручність. Рідко ламаються при своєчасному ТО, а якщо й потрібний ремонт, то запчастини завжди є в наявності.
Можливості. У дизелів висока потужність, збільшена вантажопідйомність і велика висота підйому вил на щоглі.
Автонавантажувачі JAC здатні піднімати 1.5-25 тонн вантажу до 8 метрів нагору.
А модель двигуна дизельного навантажувача ви можете вибрати самі з 17 варіантів, різних за ціною та характеристиками.
Додаткова перевага – ця вилкова техніка з навісним обладнанням швидко трансформується у щогловий витяг, екскаватор, штабелер, кран та ін.
JAC це Вигідний навантажувач для бізнесу
ДВЗ на дизелі спалаху палива допомагає повітря, створюючи більш високу компресію. Для такої реакції потрібна міцна конструкція – отже інженери зробили все, щоб посилити сам мотор і потужність стартера.
Ніхто не сперечається, що машини на електроприводі більш екологічні та безшумні.
Але:
Для вуличної роботи екологічність не є головним. Важлива здатність виконувати завдання за будь-яких температур, у тому числі – низьких. Якщо автонавантажувач з дизельним мотором ставити після зміни в теплий ангар/гараж (від 0° і тепліше), то взимку він добре заводитиметься і довго працюватиме. Електронавантажувачі в цьому плані сильно поступаються, тому що витримують у морози не більше 30 хвилин, та й зберігатися повинні в місці, що добре опалюється, при температурі від +10°.
З приводу шуму - дизельний навантажувач вилковий шумніше електричного, але для вулиці це не критично.
Де актуальний навантажувач-дизель?
Ціна дизельного навантажувача виправдана підвищеною потужністю та вмінням піднімати, транспортувати, штабелювати дуже важкі матеріали, великогабаритні вантажі, піддони та багато інших. ін.
Виробник сміливо рекомендує купити навантажувач вилковий на дизелі для:
Складських та логістичних центрів, перевалочно-торгівельних баз, щоб спростити та прискорити вантажно-розвантажувальні роботи, складування та переміщення продукції.
Промислових та виробничих підприємств, де потужність дизельного мотора дозволить великі вантажі (від металопрокату та негабаритних заготовок до тюків та довгомірних рулонів).
Будмайданчиків, коли потрібне постійне транспортування та підйом будівельних та оздоблювальних матеріалів.
Морських портів, аеродромів, залізничних станцій, які важко уявити без навантаження/розвантаження.
Можна купити вилочний навантажувач, у якого ДВЗ працює на дизелі, і для часткової експлуатації в приміщенні. Але врахуйте, що час такої роботи має бути нетривалим, закритий майданчик обов'язково оснащений справною вентиляцією з високою потужністю + важливо встановити нейтралізатори вихлопів та заливати якісне паливо (без сірки у складі).
Виробник JAC подбав про все
Вище описані технічні переваги дизельних навантажувачів з вилами, але є ще один фактор на користь цієї спеціальної техніки.
Інженери подумали про комфорт для оператора, який працюватиме на навантажувачі та обслуговуватиме його:
Доступ до кабіни зручний, точно, як і до технічних вузлів для ТО.
Система управління та розташування всіх важелів та кнопок продумано до дрібниць.
Передбачено круговий огляд, необхідний під час роботи на вилковій вантажно-розвантажувальній машині.
При виборі автонавантажувачів НЕ ЕКОНОМІТЬ на одному з важливих показників – вантажопідйомності.
Якщо доведеться постійно перевищувати норму та перевозити,
піднімати важкі матеріали, то швидкий вихід з ладу та дорогий ремонт неминучі!
Вибирайте відповідний дизельний вилковий навантажувач для відкритих просторів і будьте впевнені –
вони впораються з великим вантажообігом.
Купуючи в офіційного дистриб'ютора ви отримуєте повний комплект документів які потрібні для реєстрації.
Офіційну гарантію від заводу виробника на території України.