.IN.UA

+380(96) 922-50-00 au.ni.caj%40ofni

.IN.UA

Електричний штабелер JAC CDD10-20-С

Електричний навантажувач JAC CDD10-20-C

    Вантажопідйомність 1,0 т
    Мачта ( Щогла) Моно 2,0м (можливе виконання 1.6-2,2м)
    Збільшена гелева батарея
    Інтуїтивне керування
    Вбудований зарядний пристрій
    Curtis контролер (США)
    Цільнолиті колеса
  • Параметри штабелера:

    Тип двигуна: електричний Номінальна вантажопідйомність: 1000 кг 3. Центр ваги вантажу: 500 мм 4. Висота підйому: 3000 мм (опціонально до 5600 мм) 5. Висота вільного підйому: 110 мм 6. Розмір вил (Д×Ш×Т): 1070×100×40 мм 7. Кут нахилу щогли (перед/зад.): 8/10° 8. Мінімальний радіус повороту: 1975 мм Мінімальна ширина проходу для завантаження (робочий коридор): 3382 мм 11. Кліренс рами (без навантаження): 115 мм Кліренс до щогли (без навантаження): 110 мм 12. Висота за захисним дахом: 2060 мм 13. Звис (передній): 407 мм  Максимальна швидкість ходу (повне навантаження/без навантаження): 14/14.5 км/год Максимальна швидкість підйому (повне навантаження/без навантаження): 600/700 мм/с Максимальне тягове зусилля (при повному навантаженні): 17 кН Максимальний долаючий ухил: 15%  18. Загальна довжина (без вил): 2257 мм 19. Загальна ширина: 1086 мм 20. Висота повністю висунутої щогли (з кареткою): 3930 мм 21. Висота щогли в опущеному стані: 1995 мм Шини (переднє колесо): 6.50-10-10PR Шини (заднє колесо): 5.00-8-10PR Тиск у передніх шинах: 7.75/7.6/775 Бар/атм/КПа Тиск у задніх шинах: 10/9.9/1000 Бар/атм/КПа 24. Колісна база: 1400 мм 25. Колія (переднє/заднє колесо): 902.5/930 мм Власна вага (без навантаження): 2740 кг  Батарея (напруга/ємність): 12 В/81 ампер-година Об'єм паливного бака: 40 л Трансмісія (вперед/назад): 1/1 електрогідравлічна Робочий тиск: 15.5 МПа  Тип шин (перед./задн.): пневматика Кількість коліс (перед./задн.): 2/2 Швидкість опускання (при повному навантаженні): 450 мм/с Швидкість опускання (без навантаження): 430 мм/с  Передні колеса: одинарні Висота підйому - вантажопідйомність: 4500 мм – 1300 кг 6000 мм – 800 кг
    Заправні обсяги та ємності: АКПП: 12 л ATF 3 Dexron Гідравліка: 40 л Hydraulic HLPV 32 Антифриз: 12 л Зелений Провідний міст: 5 л GL-5 85W90 Гальмівна рідина: 320 мл DOT 4 Олія двигуна GCT K21 (Японія): 4 л 10W40

  • В яких умовах виробник рекомендує експлуатацію:

    Штабелер електричний:
    від видів та плюсів до порад щодо вибору
    Навіть дешевий ручний штабелер суттєво прискорює та спрощує перевезення та складування вантажів.
    А якщо купити самохідну спецтехніку – вважайте, що виграли у лотерею.

    Важливо! Навантажувачі та електроштабелери для складів – не те саме, хоч і схожі зовні наявністю підйомних вил.
    За рахунок відсутності противаги штабелери компактніші, завдяки меншому радіусу розвороту – маневреніші.
    Відмінністю є і те, що вони можуть їздити по рівних поверхнях з кутом підйому макс. 3°
    (автонавантажувачі в цьому плані більш всюдихідні).

    Ручні чи самохідні – що краще?
    Видів електричних підйомників вантажу чимало, вибір залежить від місця експлуатації та завдань, які ви на них покладете.

    Головний поділ на 2 групи:
    Ручні електричні штабелери як найкраще рішення для невеликих складських просторів, ТЦ, гіпермаркетів. Це ведені машини без приводу для коліс – тобто штовхати їх до місця підйому, опускання вантажу доведеться вручну, а там уже там уже включатиме механічний/гідравлічний електропривод вил або робочої платформи.
    Плюси: легкі, компактні, недорогі.

    Самохідні електроштабелери, оптимальні для масштабних приміщень з високими стелажами, перевезення та штабелювання великих вантажів. Так, швидкість у них не більше 10 км/год, але оператор не штовхає, а їде до місця призначення.
    Акумулятор збільшує габарити і масу пристрою + потребує своєчасної зарядки.

    Для довідки:
    Щоб керувати самохідним штабелером права водія якоїсь певної категорії не потрібні. Вони взагалі не потрібні.
    Проходьте вступний інструктаж, коротке навчання та отримуєте право бути оператором цього виду техніки.

    Зверніть увагу ще на 3 підвиди електричного штабелера:
    Річтрак – спецтехніка для складу з висувною щоглою, конструкція якої дозволяє без проблем обслуговувати висотні стелажі до 13 м
    .
    Вузькопрохідний – корпус машини розроблений спеціально для маневрування та проїзду у вузьких переходах.
    Комплектувальники – вузьконаправлені штабелери для ручної роботи з товарами на стелажах, для цього оператора нагору піднімає платформу.

    Який висновок що для штабелювання вантажів вибрати? Основні параметри:
    Вантажопідйомність. Якщо у вас немає великогабаритних важких вантажів, достатньо до 1000 кг.
    Продуктивність. Подумайте, яка швидкість переміщення, підйому/спуску вил або платформи вас влаштує.
    Ємність аккумулятору. Чим більше ампер зазначено у документації, тим довшим буде час роботи між зарядками АКБ.
    Якщо експлуатувати спецтехніку в умовах нижче 0 °С, витрата заряду йтиме на 15% швидше.
    Подивіться і час, за який батарея повністю заряджається.

    Габарити та max ширина проходу. Показник AST говорить про діагональ завантаженої машини із зазором по 10 см з 2 сторін.
    Висота підйому. Для невеликих складських площ, де стелажі до 3-5 м можна купити ручний варіант і не переплачувати за непотрібні функції. Але для великих складів краще купувати електричний штабелер із гідравлічним підйомником та щоглою потрібної висоти (максимально у такої техніки показник висоти підйому – до 13 м).
    Розміри вил. Для перевезення, розвантаження, завантаження стандартних палет підходить довжина – 114 см, але є й комплектації для нестандартних вантажів – від 80 до 150 см. Стандарт ширини – 56-57 см, але є моделі з можливістю регулювання відстані між вилами.

    Який електроштабелер вибрати: самохідний чи несамохідний, але з електричним витягом вантажу – вирішувати Вам. Просто продумайте, які функції вам потрібні (щоб не переплатити за зайве), які вантажі та в яких умовах він перевозитиме, на яку висоту підніматиме.

    Пам'ятайте, що ви завжди можете отримати консультацію щодо вибору спецтехніки у тих, хто знається на ній ВІД і ДО.
    Двостатньо набрати наш номер